Aj cesty II. a III. triedy často pripomínajú tankodromy

Autor: Pavel Pětioký | 30.3.2011 o 23:52 | (upravené 31.3.2011 o 0:02) Karma článku: 4,51 | Prečítané:  1310x

Ako som už v predchádzajúcom článku spomínal, cesty 1. triedy na Slovensku sú vo veľmi zlom stave, hlavnou príčinou tohto problému je dlhoročné zanedbávanie z hľadiska obnovy a opráv týchto ciest. Bohužiaľ cesty II. a III. triedy sú na tom svojou kvalitou ešte horšie. Niektoré zalátané úseky ciest sú nekvalitne opravené a tak sa často stáva, že onedlho sa na rovnakom mieste objavujú opäť výtlky.

Zničené cesty sú najčastejšie daňou za tranzit, hlavne na miestach, kde nie je možné vylúčiť kamiónovú dopravu. Ďalším veľkým problémom je dlhoročné zanedbávanie týchto ciest, čoho následkom sú cesty pripomínajúce skôr pole plné dier, kde pri snahe vyhnúť sa jednej diere vletíte do ďalšej, ešte väčšej. Môžeme vidieť snahu cestárov tieto diery opravovať, ale žiaľ je to opäť len na chvíľu, kým sa výtlky opäť neobnovia.

Preto sa domnievam, že by sa aj vláda mala zamerať na to, aby boli kompetentní schopní zabezpečiť prostriedky a mechanizmy, vďaka ktorým sa bude môcť riešiť aj otázka opravy ciest druhej a tretej triedy tak, aby aj miestne alebo mestské komunikácie, ktoré sú nadmerne zaťažené, mohli slúžiť bez väčších ťažkostí svojmu účelu.

Je potrebné si uvedomiť, že nielen cesty prvej triedy sú nadmerne zaťažované tranzitnou dopravou a každý obyvateľ mesta, či obce sa chce dostať za prácou bez obáv z toho, či si na takomto tankodrome nezničí svoj osobný automobil.

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

DOMOV

Stálicou maďarskej politiky na Slovensku je Béla Bugár

Maďarskú menšinu na Slovensku reprezentujú v podstate od roku 1989 tie isté tváre.

KOMENTÁRE

Vyčerpá sa s Ficom III Bugárov kredit?

Most-Híd je taký baleťák na hrane.


Už ste čítali?