reklama

Chorvátske rameno - "bezpečnosť nadovšetko" I.

Rád by som upozornil na jednu z množstva neriešených problematík v Petržalke, a to konkrétne dezolátny stav pontónového mosta cez Chorvátske rameno k známemu jazeru Draždiak, ktorý patrí ústavu lekárskej kozmetiky a nelichotivo vyzerajúce okolie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)
Obrázok blogu
(zdroj: Luboš Pitra)

Mnohí Petržalčania radi chodievajú na prechádzky k Chorvátskemu ramenu a k jazeru Draždiak, po celý rok hojne využívajú na prechod cez Chorvátske rameno aj chátrajúci pontónový most, o ktorý nikto, ako môžeme vidieť, nejaví žiaden záujem. Most je rozpadnutý, pontóny sú plné vody a zábradlie ako by tam ani nebolo, nakoľko je v dezolátnom stave.

Keď cez most prechádza už menšia skupinka ľudí, začne sa ponárať a ľudia si v lepšom prípade namočia len svoje topánky. Horšie je to, ale v zimnom období, keď na takomto mokrom povrchu vznikne námraza a hrozí nebezpečenstvo úrazu prechádzajúcich ľudí.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Aj preto som sa začal zaujímať, ako dlho ešte tento stav potrvá, a či sa čaká iba na to, kým sa tam stane nejaký vážnejší úraz.

V dobrej vôli som sa telefonicky spojil s miestnym úradom v Petržalke a načrtol som im túto problematiku. Žiaľ, bolo mi povedané, že most nie je v správe mestskej časti, a že spomínaný most je vo vyhovujúcom stave. Po tejto odpovedi som si uvedomil, že isto nie som prvý, ktorý na tento havarijný stav mosta upozornil. Zaráža ma ale skutočnosť, ako podľa kompetentných vyzerá vyhovujúci stav mosta. Myslím si, že každý po použití spomínaného mosta sám posúdi jeho stav.

Žiaľ, ani okolie Chorvátskeho ramena nevyzerá lichotivo. Všade sú samé odpadky, čiara pre cyklistov sa stáva neviditeľnou, zábradlia na pevných betónových mostoch sú hrdzavé, niektoré lavičky sú polámané, v skratke „ideálne miesto pre oddych".

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Podľa môjho názoru už včera bolo neskoro a most je potrebné urýchlene opraviť, aby sme predišli zbytočným úrazom, ktoré sú len otázkou času. A vzhľad okolia? Ten hovorí sám za seba.

Pavel Pětioký

Pavel Pětioký

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Som mladý podnikateľ z Bratislavy, ktorého už nebaví len nečinne sa prizerať na situáciu na Slovensku. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu